Błąd produkcyjny i szacun dla firmy

13:26 Ania 26 Comments

Jakiś czas temu pisałam Wam o peelingu enzymatycznym z ziołami Organique (KLIK). Z jego działania byłam bardzo zadowolona, a jedyny minus jaki dostrzegałam, to przejściowe zaczerwienie skóry bezpośrednio po użyciu. Trochę mnie ono na początku zdziwiło, bo wcześniej miałam próbkę tego peelingu i taka reakcja nie wystąpiła, ale że próbkę otrzymałam nie w saszetce, a w formie odlewki z testera, byłam świecie przekonana, że widać była już trochę zwietrzała i stąd różnica. Nowy peeling widać działa mocniej i tu tkwi przyczyna takiej, a nie innej reakcji skóry. Dopiero po przeczytaniu TEGO wpisu Yzmy, podlinkowanego mi przez Ewelinę, zapaliła mi się w głowie czerwona lampka, że prawdopodobnie jestem w posiadaniu produktu pochodzącego z wadliwej serii, dotkniętej bliżej nieokreślonym błędem produkcyjnym. Jeszcze tego samego dnia wysłałam maila do firmy Organique z opisem całej sytuacji oraz zapytaniem o:
 1) numer wadliwej serii, abym mogła go porównać z numerem na opakowaniu posiadanego przeze mnie egzemplarza, 
2) rodzaj błędu, jaki wkradł się do produktu i bezpieczeństwo jego stosowania,
3) możliwość reklamowania peelingu.

Odpowiedź otrzymałam już następnego dnia. Numeru wadliwej serii mi nie podano, ale poinformowano mnie, że skoro posiadany przeze mnie peeling wywołuje taką reakcję, to na pewno z niej pochodzi, bo prawidłowy produkt nie ma prawa powodować żadnych podrażnień. Nie dowiedziałam się również na czym polegał ów błąd produkcyjny, zapewniono mnie jedynie, że produkt z tym błędem nadal jest bezpieczny w stosowaniu, a przejściowy rumień, to jedyne szkody jakie może powodować. Za to bez problemu uznano moją reklamację, mimo iż już od dawna nie posiadałam paragonu. Z fizyczną realizacją reklamacji musiałam co prawda pofatygować się do Lublina, ale było mi to nawet na rękę, bo przy okazji załatwiliśmy z mężem kilka innych spraw. Na miejscu w salonie zwrócono mi pieniądze, a także w ramach rekompensaty otrzymałam naprawczo-łagodzące serum z kozim mlekiem i liczi.


Muszę przyznać, że firma swoją postawą bardzo zyskała w moich oczach. Nie spodziewałam się, że tak szybko i bezproblemowo uda mi się to wszystko załatwić. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na dostawę nowej partii peelingu. Jak tylko się pojawi zakupię go po raz drugi, mam nadzieję, że tym razem już wszystko będzie jak należy.

Poniżej zamieszczam zdjęcie naklejki z opakowania z numerem wadliwej serii, żebyście w razie wątpliwości mogły sobie porównać z oznaczeniami na opakowaniu Waszego peelingu:


Jeżeli Wam również trafił się wadliwy produkt nie bójcie się go reklamować. 
Jak widać warto przynajmniej próbować, nawet jeśli nie posiadacie już dowodu zakupu.
Naprawdę cieszę się, że są w naszym kraju firmy, które potrafią zadbać o klienta i wyjść z twarzą z takich sytuacji. Marce Organique serdecznie gratuluję, a nam wszystkim życzę, aby inni brali z nich przykład.



Zobacz także:

26 komentarzy:

  1. Ano właśnie tak też pomyślałam, że Twój może być również wadliwy:) Cieszę się, że info się przydało:) Mam nadzieję, że z nowymi partiami wszystko będzie ok. A Ty swój dokładnie kiedy kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże 10 maja, więc już jakiś czas temu.

      Usuń
    2. To ja swój w marcu, ale już się upewniłam, że mój nie jest wadliwy i wiem które są.

      Usuń
  2. Kurcze, podejście firmy do klienta naprawdę warte pochwały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, postawa firmy naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tak się wszystko szybko i zgrabnie udało załatwić! Brawo dla Organique! Niech inni się uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że sprawa została rozwiązana pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Firma na prawdę stanęła na wysokości zadania z ta reklamacją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że sprawa wyszła w komentarzach (od tego właśnie są blogi i to jest w nich najcenniejsze), bo zapewne będę teraz baczną uwagę zwracała na to, jak moja skóra reaguje przy peelingach enzymatycznych. Wielki plus dla Organique za taką postawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bo tak to żyłabym w nieświadomości, zwalając winę za te zaczerwienienia na moją wrażliwą skórę.

      Usuń
  8. Czytałam już gdzieś o tej wadliwej serii i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Super, że i Tobie się to udało, chociaż szkoda z drugiej strony że w ogóle trafił Ci się taki kosmetyk. Ale jak to się mówi, widzę że w przypadku Ogranique nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podejście do klienta godne pochwały, inne firmy mogłyby się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam właśnie u niej o tym podrażnieniu. masz rację inne firmy mogą się tylko na nich wzorować, bo niestety niektóre nie dorastają im do pięt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma zachowała się tak, że tylko chwalić :) Teraz ciężko o podobną uczciwość.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pozostaje nic innego, jak tylko pochwalić politykę firmy :) Oby inne również zaczęły tak postępować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że firma zachowała się tak profesjonalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś Organique ostatnio namieszało ;) Świetnie się zachowali w stosunku do konsumentów.

    OdpowiedzUsuń
  15. wiara w ludzi i firmy odzyskana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że chociaż niektóre firmy potrafią się zachować

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie czytałam, że u jednej z dziewczyn strasznie podrażnił skórę, aż się przeraziłam. Ale duży plus za firmy za takie zachowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Firma naprawdę zachowała się super. Takim zachowaniem właśnie utrzymuje się starych klientów i zyskuje nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze nie wiedziałam o błędzie produkcyjnym mojego ukochanego peelingu. Mój jest jak najbardziej w porządku a serum naprawcze jest BOOOOSKIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum już testuję na moich styranych azs dłoniach i muszę przyznać, że radzi sobie świetnie:) Jestem dopiero po trzech użyciach na noc, a już widzę poprawę, więc jak tak dalej pójdzie wróżę nam świetlaną przyszłość:)

      Usuń
  20. Jak to do Lublina - jak mogłaś mnie nie spotkać ;)
    Też mam ten wadliwy - spróbuję jutro skoczyć do Olimpu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Skoro trafiłeś na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza i podzielisz się swoją opinią :) Jednocześnie informuję, że komentarze obraźliwe, świadczące o nie przeczytaniu artykułu lub służące wyłącznie autoreklamie będą usuwane.